Reklamacje

REKLAMACJE


1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego.
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

  • Imię i nazwisko,
  • numer zamówienia
  • opis niezgodności towaru z umową,
  • datę zakupu
  • protokół szkody
  • zdjęcie uszkodzenia towaru

3. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sprzedający niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia.

4. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: sklep@elektronika.bialystok.pl lub telefonicznie pod nr telefonu 512012550

5. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni.

6. Klient zobowiązany jest przesłać towar do Właściciela Sklepu, z zachowaniem reguł ostrożności. Reklamowany towar powinien nadawać się do ekspertyzy, tj. powinien być odpowiednio zabezpieczony przed dalszymi uszkodzeniami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl