Zwroty i wymiany
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
- Imię i nazwisko,
- numer zamówienia
- opis niezgodności towaru z umową,
- datę zakupu
- protokół szkody
- zdjęcie uszkodzenia towaru
3. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej
rozpatrzenie Sprzedający niezwłocznie powiadomi o konieczności jej
uzupełnienia.
4. Reklamacje można składać mailowo pod adresem
e-mail: sklep@elektronika.bialystok.pl lub telefonicznie pod nr telefonu
512012550
5. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni.
6. Klient zobowiązany jest przesłać towar do Właściciela Sklepu, z
zachowaniem reguł ostrożności. Reklamowany towar powinien nadawać się do
ekspertyzy, tj. powinien być odpowiednio zabezpieczony przed dalszymi
uszkodzeniami.
7. W myśl ustawy Art. 37. [Obowiązek nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych] Sklep ''ELEKTRONIKA'' z siedzibą przy ulicy Nowowarszawskiej 70 w Białymstoku obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.